dilluns, 23 de març del 2009

La segona cursa ... que no va poder ser

La Santa Bárbara Race (Súria) havia de ser la meva segona cursa en què participava, després de no haver fet la dels 10 km. urbans de Manresa (del 2008) perquè pensava que no podria millorar el temps de l'edició anterior (fixeu-vos com em pensava que anava de sobrat!!). Però vet aquí que vaig veure un cartell d'aquesta cursa pel carrer i m'hi vaig inscriure, animant també a fer-ho els meus dos companys de fatigues (en Frans i en Xavi). Em va cridar l'atenció tant el nom com el recorregut, per una zona bastant alterada paisatgísticament pels runams salins que durant dècades ha generat l'activitat minera de potassa (veure foto).

Llàstima que pocs dies abans de la cursa el metge em va recomanar que descansés durant un temps, ja que tenia els lligaments del peu esquerre una mica "tocats". Així que fent cas del meu escàs sentit de la responsabilitat, vaig seguir la seva recomanació i no hi vaig anar.

Ara bé, ells dos sí que van fer la cursa i pel que van explicar va ser una molt bona opció la de quedar-me a casa. Havia plogut el dia abans, també ho va fer lleugerament durant la cursa i el recorregut estava força enfangat, cosa que sens dubte hauria empitjorat la meva lesió. Però tot i així, va servir per animar els meus col.legues a fer més curses en endavant. I de moment, com es diu col.loquialment, "estamos en ello".

Si voleu més informació d'aquesta cursa, podeu clicar l'enllaç. A veure si l'edició del 2009 no me la perdo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada