dilluns, 3 de maig del 2010

Marató d'Empúries: guanyo la porra!

Ahir em vaig dur una agradable sorpresa en assabentar-me que havia guanyat una de les poques porres que mai he jugat. Efectivament, el col.lega blocaire Luigi, que té un blog amb un nom tan "poètic" com aquest -maryannholdmyhand-, en va fer una a mitjans d'abril sobre el temps que faria a la marató d'Empúries d'ahir diumenge. I de 35 persones que han dit la seva jo he estat qui més s'hi ha acostat, amb una predicció que només s'ha desviat en 27" (de més); li vaig predir un temps de 3:22:15h i al final ha fet un fantàstic temps de 3:21:48h (en aquest enllaç podeu veure la resta de prediccions). Val a dir que no ens coneixem personalment i només hem contactat algun cop a través dels nostres respectius blogs (aprofito per recomanar-vos el seu, tant pels continguts com per l'estil de com estan redactats). A veure com ens ho fem ara per a la perceptiva entrega i recollida del premi, el qual consisteix en un magnífic lot de 6 Guinness (gentilesa del Chequeahorro del Club Carrefour) i un llibre ("Iniciació a la poesia de Salvador Espriu", de J.M.Castellet i signat pel mateix autor). Ja us asseguro que mentre llegeixi el llibre ho faré gaudint d'una cervesa. Dit això, potser que m'apliqui i adapti al món de les curses aquella dita que diu "Desafortunat en el joc, afortunat en l'amor" i diguem "Desafortunat en les curses, afortunat en el joc" (ja ho sóc en l'amor).

Per cert, no me'n puc estar de felicitar el company Luigi pel seu temps perquè crec que és molt bo i ni de lluny em plantejo arribar-hi. Si llegiu la seva minicrònica, ho ha aconseguit fent dues mitges maratons en sengles temps molt raonables, entre 1:40 i 1:41h. Felicitats! Si mireu les entrades del seu blog, veureu que li va molt córrer per muntanya i es veu que això deu ajudar molt quan s'ha de fer després en pla.

2 comentaris:

  1. Ostres noi, fas por!!!. Apropar-se a 27" en una marca de marató es tenir molt bon ull. A veure si seràs una mica bruixot tu ara!, jejeje
    Felicitats!

    ResponElimina
  2. Res de res, una sort que no tinc en les poques ocasions que he d'apostar per mi mateix. Perquè te'n facis una idea, no tinc ni idea de com em pot sortir la Mitja Marató de Tàrrega d'aquest proper cap de setmana perquè com ara entreno ben poc... Em conformaria amb un temps al voltant de l'1:40h però amb millors sensacions que la cursa de l'any passat.

    I ja m'agradaria tenir una mica de bruixot per veure si surto en algun d'aquests programes frikis de la TV em guanyo uns quants calerons més. Total, per dir parides i més parides, me'ls guanyaria ben descansats.

    Salutacions i a cuidar-se.

    ResponElimina