dimarts, 17 de desembre del 2013

Acabarem l'any a Avinyó?

Vés per on aquest mes de desembre m'ho estic agafant amb molta calma i de moment no m'ha vingut de gust participar a cap cursa. La meva previsió, com així us apuntava fa unes setmanes, era ser a Terrassa amb motiu de la cursa de muntanya (+ duatló) del seu Club de Natació. Però a mida que s'anava acostant la data (diumenge 15 del present) veia que no acabava per inscriure-m'hi i com de totes formes hi havia d'anar sol (no podia ni gosava arrossegar la família per una prova que començava a les 9 del matí), al final vaig decidir deixar-ho estar. Sóc de l'opinió que en aquests casos, si es va posposant el tràmit de la inscripció a una cursa deu voler dir que tampoc n'estàs del tot convençut i per tant, val més no capficar-s'hi gaire, no sigui que s'acabi anant amb desgana. Per això aquest passat diumenge ens vam estar per casa, participant de la Marató de TV3, jugant amb el nen i ... mandrejant. Això sí, encara vaig tenir temps per sortir a córrer una estoneta i fer espai a l'estómac. Ja vindran altres edicions futures com per poder pujar i baixar pels voltants de la capital egarenca. A més, després de comprovar els resultats m'he adonat que entre una i altra prova s'hi devien aplegar més de 700 persones, una xifra que em fa pensar que eren massa gent i que jo estava de més. Arribo, doncs, a la conclusió que cada cop tinc més clar que m'ha de venir molt de gust participar en una cursa concreta, a més dels criteris que ja us vaig llistar fa un temps, i que si pel que sigui ja previnc que aquesta condició no es donarà, aleshores m'espero a la següent.

I en aquestes que la següent cursa que potser sí acabaré fent és, de nou, la Sant Silvestre d'Avinyó, amb la qual cosa si es confirma seria aquesta la meva quarta presència consecutiva (us recordo que la meva primera "Sansi" va ser a Berga, el 2009). En principi reconec que quan vaig fer la previsió de possibles curses aquesta no entrava en els meus plans per acomiadar l'any, però recordant l'experiència de les altres edicions i que també estaria bé seguir mantenint el cuc, no la descarto en absolut i és més, diria que cada cop té més butlletes perquè m'hi inscrivi finalment. La qüestió, hores d'ara, és saber si correré sol o acompanyat ja que hem d'estar pendents de la possible tornada -ni que sigui puntual- d'un "au Fènix" que al febrer del 2012 va dir prou a això de les curses populars i amb qui fins aleshores jo i ell eren com el Batman i Robin (més que res la diferència d'alçada entre un i altre). D'altra banda, us he de confessar que aquests darrers dies, després de córrer com ho estic fent habitualment, és a dir, suau i sense matar-m'hi massa, no tinc gairebé cap molèstia al maleït Aquil·les del peu dret. No sé jo si això tan sols serà flor d'uns quants dies, una mena de període de calma abans de la tempesta o és que el peu s'ha acabat "acostumant" a aquesta deficiència i vés a saber com, ni es queixa ni jo he de posar-me gel després de cada sortida i, ni tan sols, l'endemà me'l noto. Creuem els dits, toquem fusta i convoquem els astres perquè això duri sine dia.

Sigui com sigui ho anirem veient al llarg dels propers dies. El termini per formalitzar la inscripció a Avinyó finalitza el 27, si no es vol pagar el "càstig" del recàrrec. Per tant, és d'esperar que abans ja hauré pres la decisió. Així doncs, algú s'hi anima? Penseu que serà molt fàcil, bufar i fer ampolles, deixar-me enrere a les primeres pujades que ens hi poguem trobar. I és que si no m'he esforçat gaire als 364 dies previs, com voleu que ho faci el darrer del 2013? Siguem coherents!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada