dimecres, 28 d’abril del 2010

Què farem al maig? properes curses

Estem a la cloenda de l'abril i és hora de començar a rumiar en les curses que podríem fer al maig i en aquelles altres que sabent que no les farem, cal tenir-les en compte per a propers anys. Com en anteriors escrits d'aquesta mena el que ve a continuació no és més que una previsió, però potser serà més realista que altres perquè aquest mes no crec que participi en gaires curses (potser dues) tot i tenir 5 caps de setmana. I és que no vull arriscar-me més del necessari amb el tema del genoll i també vull deixar espai al calendari per a les sortides en bici. Dit això anem a pams.
  • La Mitja Marató de Tàrrega el diumenge 9 de maig. Se'n celebra el 10è aniversari i sembla que el bon ambient està del tot garantit. Tot i que aquesta ja la vaig fer l'any passat i que trencaria la norma de no repetir cap cursa, en aquest cas tinc una petita espina clavada que em vull treure. I és que si llegiu la crònica vaig tenir, com es diu en aquests casos, una "pájara" i malgrat que el temps final no va ser dolent del tot, no vaig córrer gaire a gust. A veure si aquesta és la bona.
  • La 5ª Cursa de Policia de Catalunya el diumenge 23 de maig. Una cursa de 10 km. entre les ciutats osonenques de Manlleu i Vic, amb un circuit sense cap complicació, tot asfalt i que si mireu les classificacions dels darrers anys, deu ser de les més nombroses en aquesta distància fora de l'àmbit barceloní, ja que s'arriba al miler de participants i a més, amb alguns de molt prestigi.
I ja està!! Aquestes dues són les que, en principi, tenen més números. De totes formes, hi ha altres curses que també són interessants de tenir en compte però que bé per coincidència de dates, bé perquè ja les he fet o bé perquè com deia abans, no vull córrer cada cap de setmana, de moment les aparcaré (però qui sap si al final en caurà alguna més). Són aquestes:
  • X Cros d'Artés (10,250 km.) de l'1 de maig. No hi ha millor manera de recordar el dia del/a treballadora que enlloc de descansar, córrer una estona. M'agafa molt a prop de casa però el seu perfil tampoc és que em sigui molt favorable.
  • 5è Cross del Traginer de Balsareny (10 km.) del 9 de maig. També a prop de casa però coincideix amb la Mitja de Tàrrega.
  • El 3ª Memorial David Rovira de Sant Quirze del Vallès (10 km.) del 9 de maig. Una cursa organitzada per l'associació "Corredors.cat" en memòria del fill tristament desaparegut d'un bon col.lega bloggaire i popular com jo (teniu el seu blog enllaçat a aquest). És una cursa que tinc pendent de l'any passat i espero ser-hi el proper.
  • I finalment, dues curses que ja conec i de les quals guardo un bon record, com són la del Corriol de Solsona (10,8 km.) i la del Riu Cornet de Sallent (13,3 km.), el 16 i 29 de maig. Potser també podríem afegir aquesta darrera doncs ja faria dues setmanes de la de Manlleu-Vic i a finals de mes no hi ha cap altra que m'atregui especialment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada