dilluns, 9 d’agost del 2010

Marathon man ha estat "testat"

Si de tant en tant tafanegeu els blocs que estan llistats al de Marathon Man n'hi ha uns quants que segueixo habitualment i que són de gent que com jo, ens podem considerar amb totes les de la llei, "corredors populars". Doncs bé, n'hi ha un del col.lega Ernest Crespo de qui encara no tinc el gust de conèixer en persona -és el que té això de les coneixences virtuals- però que mercès a la blogosfera hem fet una certa, podríem dir, amistat. A més de compartir la passió per les curses populars i també com jo, de començar a participar-hi d'ençà no fa gaire temps, tenim un parell d'elements més en comú com són la nostra primera marató (Barcelona 2010) i un altre de caire més vital "vital" ja que també ha estrenat la seva paternitat fa pocs mesos.

Faig aquest escrit per agrair-li la seva darrera entrada al bloc que va iniciar al novembre de l'any passat (de fet, no gaires mesos més tard que el meu). Al llarg d'aquests mesos, i entre altres, ha fet 10 entrades titulades "Corren que se les pelen: TESTSET" i que són breus qüestionaris a corredors diversos. Si feu una ullada veureu que inclou alguns de mediàtics com l'Arcadi Alibés i Xavier Bonastre, uns altres que no ho són tant com aquest parell però que sí són figures d'aquest esport (p. ex. en Pol, Guillen, Roger Roca o en Carles Castillejo) i uns quants més que confesso no conec gaire però que també són molt bons, de ben segur millors que jo (en Jaume Leiva, Marc Hurtado, Rafael González i Marc Roig). Així, si us demaneu què redimonis hi faig aquí la meva resposta és que no ho sé ben bé. Segons l'Ernest no sempre s'ha de donar la veu en exclusiva a aquells corredors als quals no hi arribem ni a la sola de les seves sabates, doncs aquests ja tenen el seu propi ressò per les seves marques. Per tant, agraeixo -i molt- la seva iniciativa perquè dóna veu a gent que com jo -i en som un munt- som d'allò més anònims i que sospito continuarem sent-ho pels segles dels segles ... amén!

Només espero que després de la meva aparició el seu blog no perdi el prestigi que s'hagi pogut guanyar en el temps que porta actiu. Si més no, i en previsió que això pugui passar, us avenço una primícia: segons el propi Ernest el pròxim qüestionari serà d'un tal Abel Antón, un antic corredor maratonià, campió del món i amb un currículum de curses i victòries que fa por.

2 comentaris:

  1. Ostres Joan Carles, em posaré vermell i tot, jejeje.
    Gràcies, de veritat a gent com tú, que sou els que feu possible, i doneu sentit, a un modest blog com el meu.
    Una abraçada!!!

    ResponElimina
  2. De res, Ernest. Si no ens retroalimentem entre nosaltres mateixos, poc duraríem en aquest món virtual. Per cert, l'altre dia vam estar parlant jo i el col.lega amb qui vaig a córrer més habitualment i a ell també li agrada el teu bloc.

    Està bé ser modest però també que se'ns pugin els colors si de tant en tant en llencen alguna floreta.

    Seguim en contacte.

    ResponElimina