dimecres, 26 de gener del 2011

Marathon man al BRT

Si seguiu aquest bloc i aneu més enllà de la darrera entrada, és a dir, tafanegeu pel menú de la seva esquerra, veureu que tirant cap avall de la pantalla hi ha l'anagrama del BRT o de l'anomenat Bloggers Running Team. Que què redimonis és això? doncs una mena de comunitat virtual de corredors, duatletes i triatletes que tenen el seu propi bloc i on ens expliquem les nostres batalletes en les curses, els entrenaments que fem, etc. No us dono més detalls per no atabalar-vos més del compte i si el tema us va, ja el teniu enllaçat. Doncs bé, aquesta entrada és per anunciar-vos que en una entrada del dissabte 22 del present, podeu llegir una breu entrevista que em van fer, dincs la secció de "Quién es quién en el BRT". Res, tot plegat una mica d'autobombo perquè com malauradament ja no em queda cap iaia entre nosaltres, si jo mateix no dic que maco que sóc, qui m'ho ha de dir?

A més, també voldria fer alguns aclariments ja que tot i que no recordo la data que vaig enviar el qüestionari amb les respostes -però ja fa un temps-, de ben segur que ara canviaria alguna, en especial un parell. Així per exemple, a la pregunta de quin seria l'objectiu a assolir per a la propera temporada de competició (es refereix ja aquesta), deia que participar en una altra marató (la segona) i acabar-la amb "dignitat". Doncs bé, com he dit més d'un cop això ho he descarat, si més no de moment, ja que crec que aquesta no ha de ser la meva distància perquè m'ho acabi de passar bé en una cursa. Probablement l'entrevista va ser no gaire temps després de la marató de Barcelona i encara em devia durar l'eufòria; després la cosa s'ha anat refredant. Si trec el cap a l'edició d'enguany serà, o bé per veure l'ambient com a espectador o bé per fer de llebre durant uns quants quilòmetres a algú que m'ho demani.

I el segon aclariment es refereix a la pregunta de quina competició no em perdo cap any, a la qual vaig respondre la cursa dels 10 km. de Manresa. Doncs bé, no és que hi hagi participat sempre des que vaig començar a córrer sinó que tan sols l'he feta dos cops, el 2007 (quan encara no m'havia interessat gens pel món de les curses populars) i el 2009. La del 2010 també hi vaig ser però recordeu que fent de reporter fotogràfic, doncs arrossegava una lesió i el resultat de la cursa de la setmana anterior (la mitja marató de Mollerussa) em va aconsellar ser prudent perquè no s'agreugés.

Per últim, si us corrou la curiositat, sapigueu que la foto que il.lustra l'entrevista és de la cursa de Bell-lloc d'Urgell de l'any passat. És de les poques que tinc on encara surto mig bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada