diumenge, 25 d’agost del 2013

Setembre: la gran incògnita

Després del meu darrer escrit de fa un parell de setmanes en què gairebe m'acomiadava sine die de les curses populars, reconec que no sé si aquest que ara llegiu té gaire sentit perquè com diu el seu títol, ara mateix és per a mi, una gran incògnita si tornaré a participar en alguna altra cursa i si això passa, quina serà l'"afortunada". Durant aquest mes d'agost, a banda que la calor no convida gaire a córrer si no és que sigui d'hora al matí o ja cap el capvespre, no és que hagi tingut gaires ocasions per fer-ho, per la qual cosa heu de deduir que el meu estat de forma és, francament, pèssim. Però com això ja comença a ser habitual, cap sorpresa. Tot i això, i per mantenir un bri d'esperança, fa uns dies vaig fer una ullada al calendari de curses per al setembre per comprovar si n'hi ha alguna tan d'interessant que em faci posar les vambes, tot i els factors que juguen en contra (la lesió, un cert "avorriment", etc.). En l'escrit del meu possible comiat ja us apuntava la possibilitat que fes una aparició (no sé si fugaç) a la cursa Punk Trail de Calaf i hores d'ara, no la descarto pas. Però no ens avancem i detallem tot seguit aquelles curses que bé per un motiu, bé per un altre, us recomano que les tingueu en compte. Per descomptat que totes no les podreu fer però si hi voleu fer una ullada, aquí us les apunto. Són les següents:
  • Cursa on faré acte de presència: com us acabo de dir és probable que el dissabte 7 em presenti a Calaf, per a la seva Punk Trail. És gratuïta -això sempre s'ha de tenir present- i té un caràcter solidari (això també). A més, si llegiu la web veureu que el bon ambient està més que assegurat. D'altra banda, sent dissabte hi ha mercat i el d'aquesta vila té una certa fama -fins i tot ha donat lloc a una dita popular- i és per això que potser m'hi presenti amb la família. Per cert, si em decideixo a prendre la sortida ja heu de donar per fet que optaré per l'opció del recorregut "curt", de 14 km.
  • Curses que em rumiaré (i molt): n'hi incloc dues, tot i que la segona no ho és strictu sensu. En primer lloc, una de molt familiar que ja conec una mica per haver-hi participat fa uns anys; és tracta de la Ruta dels Molins de Calldetenes: barateta (encara), de no gaire desnivell, 9,5 km. i sense gaires més pretensions. I després, tindríem un bon pretext per acabar de passar el diumenge per terres vigatanes. I la segona opció és una caminada (o pedalada) que es farà per la Diada de Catalunya a la zona entre Puig-reig i Casserres, en concret per Fonollet, amb motiu de la seva festa major: hi ha dues distàncies però si m'hi presento (només tindria quatre dies per recuperar el peu després de Calaf) triaré la de 15 km caminant o la de 25 km en bicicleta. Ja ho veurem.
  • Curses que estan bé però que jo descarto: n'inclouria unes quantes però per no fer una llista llarga, i si us van les curses amb desnivell i de mitjana distància, hauríeu de tenir en compte la dels Volcans d'Olot (diumenge 22) que amb poques edicions ja ha agafat una gran esbranzida; la Cursa del Sot de Monistrol de Calders (dissabte 28); i per últim, la Trail Senders de Les Cabanyes del Penedès (diumenge 29). Tret de la de Monistrol les altres dues les conec per haver-les "patit" i us les recomano: no són molt llargues, tampoc no gaire dures (més Olot que l'altra) i encara es mantenen en uns preus continguts (si ho relacionem amb la distància).
Tot plegat, a partir de la setmana vinent ja ho aniré veient de si em veig amb cor de fer-ne alguna o si com us deia abans, he de deixar-ho estar definitivament.


I com sempre, aquí us deixo uns quants enllaços de les meves participacions a algunes de les curses que us he citat. Espero que us siguin d'interès i comprovareu que, com es diu en aquests casos, temps era temps:
  • La meva única participació a Calaf (2012).
  • La meva única participació a Calldetenes (2010).
  • Les meves dues participacions a Olot per la Volca als volcans (2009 i 2010).
  • La meva única participació a la Trail Senders del Penendès (2012).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada