dissabte, 19 de febrer del 2011

Mitja de Balaguer: amb dubtes

Demà diumenge toca fer la mitja marató de Balaguer, la primera després del "fiasco" de Mollerussa (ens hem de remuntar a l'octubre i ... renoi, com passa el temps!). A l'entrada del diumenge 13 ja deia que no estava gaire fi, que no havia manera que les cames responguessin com un voldria i que allò que s'acostuma a dir de les "sensacions" no són, justament, les més optimistes per fer una gran cursa si ens ho mirem des del punt de vista del temps final que s'assoleixi. Però suposo que com és bo fixar-se uns objectius em mullaré i diré que si aturo el cronòmetre al voltant de l'1:40h ja em donaré per molt satisfet, bo i tenint en compte que a les meves darreres mitges he creuat la meta amb un temps superior. Encara recordo com a Mollerussa duia un ritme acceptable fins el qm. 15 i com després em va venir la "pájara", accentuada per la lesió que arrossegava al bessó (pot semblar una excusa però en realitat no ho és gens).

Com a mínim espero que demà aquesta no reaparegui però tampoc les tinc totes perquè des de fa uns dies sento molèsties a la part exterior del peu esquerre -una zona on val a dir-ho, mai n'havia tingut. Tot i així, si resulta que demà torno a fer el paper de la trista figura que sigui, com a mínim, perquè no estic en gaire bona forma i no perquè hagi de patir per una o altra molèstia física. Sigui com sigui m'ho hauré de prendre amb calma des del principi (quin remei em queda) i a mida que vagin caient els quilòmetres serà qüestió de decidir com actuem després. I més si vaig amb el Frans i el Xavi que estan millor que jo de tanta muntanya i BTT que els ha donat per fer ara; estic segur que els perdré de vista de bones a primeres però no em capficaré per això i aniré a la meva: em posaré l'Ipod i a escoltar bona música.

D'altra banda, desconec si aquesta cursa ha arribat al límit de les inscripcions previstes però per algun comentari que he vist en el fòrum de Km0, crec que sí. I si no s'hi ha arribat no compto que en faltin gaires. Per això, i com a més se'n fa una altra de 10 km. crec que demà serem un munt de gent a la capital de la Noguera. I això sí, amb servei de vestidors, guarda-roba, dutxes, massatge i si ens ve de gust, accés gratuït a la piscina coberta (des d'aquest punt de vista logístic, altres mitges de més renom n'haurien de prendre nota). I ja veurem si aprofitant l'estada, demà l'allarguem per algun bon restaurant de la zona que ja sabeu que a Ponent sempre es menja molt bé (potser uns cargols? mmm!!!).

Per acabar aquesta prèvia, tinc un dubte: la imatge que reprodueixo correspon a l'anunci de la cursa publicat a la revista Marathon (núm. 303, desembre 2010-gener2011). Fixeu-vos que diu que l'obsequi per als corredors serà una motxilla, tovallola i mitjons (curiós aquest darrer); en canvi, al web de la cursa es diu que es regalarà un paravent. Bé, demà en sortirem de dubtes. De totes formes, per 13€ que val la inscripció, qualsevol obsequi serà benvingut (i d'això altres també n'haurien d'aprendre).

2 comentaris:

  1. Hola teacher! la música que no falti, i una mitja dona per escoltar uns quants temes. Si perds de vista als companys segur que correràs millor sense la pressió d'anar al seu ritme, així que relaxa't i gaudeix.
    Aupa!!

    ResponElimina
  2. Gràcies Conchy, procurarem escoltar bona música i anar a la meva, que els col.legues segur que seran insolidaris i em deixaran als primers qms.
    Salut i quilòmetres

    ResponElimina