dimarts, 14 de juny del 2011

Marathon man fent de model?

De nou, a través d'una de les amistats del Facebook, m'assabento d'una notícia, si més no, curiosa. Resulta que la revista "Planeta Running" organitza un concurs que als més pressumits i que als que tenim l'ego una mica pujat ja ens agrada. En concret, es tracta de la possibilitat de sortir a la seva portada (no especifica el número, però) si tens la sort que escollin la foto que els hi enviïs amb la condició que se't vegi bé de cos sencer i en plena acció de córrer. Entrant al Facebook de la revista la gent pot votar i al final del procés se seleccionaran les cinc fotos més votades d'entre les quals, l'equip de la revista en triarà la guanyadora. El seu propietari, a més de sortir immortalitzat en una de les revistes de referència del món runner, serà obsequiat amb una equipació esportiva.

Doncs bé, amb aquesta entrada anuncio que Marathon man s'hi ha presentat però com no recorda haver guanyat mai cap concurs, tampoc compta que ho faci aquest cop. La modèstia que també el caracteritza li fa tocar de peus a terra però és que a més, dubta que compleixi la condició de sortir de cos sencer. Ho podeu comprovar si veieu la foto que ha presentat i que pertany a la recent cursa de muntanya de Castelltallat. La veritat és que després de repassar el meu book, no tinc gaires fotos en plena acció sinó és d'algunes de quan estic arribant a meta, i sempre amb gent al meu voltant. Deu ser que no sóc gaire fotogènic i que els fotògrafs no em deuen veure gaire atractiu mentre corro per la "passarel.la". I menys mal que en aquesta en concret se'm veu encara força bé i esbufegant doncs recordo que en aquell moment estava fent un dels trams més durs de la cursa. Però potser el fet que no se m'acabin de veure del tot les cames em penalitza i no compleixi el requisit. Tot plegat, ja veurem com acaba aquesta història però per si us interessa concursar-hi i de passada, votar la meva foto, sapigueu que el termini acaba el 15 de juliol i que l'enllaç on fer-ho és aquest.

Us adjunto la foto de la portada de la revista on qui sap si Marathon man omplirà el buit en blanc i la que he presentat al concurs.



4 comentaris:

  1. Doncs moltes gràcies, Albert. De mica en mica es va omplint la pica. Molt aiviat us demanaré el vot per a un assumpte més important.

    Seguim en contacte.

    ResponElimina
  2. La foto és bona, i pot ser font d'inspiració de l'esforç i el sacrifici que l'atletisme representa. Va, som-hi, que tu pots!!!

    Sempre estàs en tot, ets un crack

    ResponElimina
  3. Raúl, són molt bones paraules per dir que, senzillament, estava bastant cansat de tant tobogan puja i baixa i de la calor que feia. Però sí, es pot interpretar d'aquesta manera. Esperem que el jurat ho vegi igual que tu.

    Gràcies i seguim en contacte.

    ResponElimina