diumenge, 30 d’octubre del 2011

Novembre: a oblidar Mollerussa

Entre manca de temps i de temes de què parlar, reconec que he tingut el bloc una mica abandonat i per tant, suposo que ja va sent hora que em torni a posar les piles. És per això que avui és un bon moment per fer-ho amb aquesta entrada, parlant com és preceptiu en aquests casos, d'algunes de les possibles curses a fer el novembre, que ja està trucant les portes. He de reconèixer que després del "fiasco" de Mollerussa vaig pensar que havia arribat l'hora de replantejar-me cert tipus de curses, ergo, mitges maratons, oimés si tenim en compte que al llarg de les darreres setmanes he sortit molt poc a córrer (només tres cops després de la darrera cursa) i per tant, no crec que estigui en la millor forma com per afrontar aquesta distància amb unes mínimes garanties. Si fins i tot he començat a fixar-me ara més que abans en curses de muntanya. I amb això ja està tot dit.

Malgrat que estic un pèl decebut amb mi mateix, això no treu que tingui ganes de continuar fent més curses, tot i que sigui quina sigui la que acabi fent me l'hauré de prendre amb calma, encara més que abans. Doncs bé, aquest mes de novembre ofereix una bona tria però a diferència d'altres mesos, no tinc clar la o les curses que acabaré fent amb tota seguretat i esperaré uns quants dies per decidir-me, tot i que no seran més de dues ja que són dos els caps de setmana que ofereixen opcions interessants per mi. Així doncs, anem a pams i concretem-les:
  • Curses que em rumiaré de fer: n'incloc quatre, tres de les quals coincideixen el mateix cap de setmana (diumenge 13) i que són les següents: la cursa "Córrer per córrer" de Manlleu, de 10 km. i que ... atenció, és gratuïta (és tradició que es faci el segon diumenge de novembre); després tenim la Cursa de Muntanya del Farell, de 13,2 km. a Caldes de Montbui, de la qual en tinc molt bones referències i a més, és barata (12€); la tercera opció d'aquell diumenge és una duatló, a Puig-reig, de 31 km (9 en cursa i 22 en BTT) i que forma part del circuit de duatlons "Terra endins". Per últim, la quarta opció és per al diumenge 20 i es fa a Navarcles (de fet, es diu "La Navarclina"), és de muntanya, fa 10 km. i si mal no recordo, el seu recorregut se sembla bastant a la Bell Race que vaig fer al desembre.
  • Curses que no faré: aquí n'incloc la Volta a l'Estany d'Ivars d'Urgell (hi vaig ser fa dos anys), que val molt la pena perquè és d'aquelles que tant m'agraden (un entorn rural, bon rotllo, no gaire gent, etc.) però que havent-la fet ho deixarem per a un altre any. I també m'havia mirat fa un temps un parell de possibles curses però que he descartat perquè són dues mitges maratons, la de Tarragona i Ripoll (aquesta darrera ideal per als que li agraden pujar la meitat del circuit i baixar-lo després).
Com veieu, les opcions són vàries i atractives i si ara m'hagués de decidir per un parell diria que les curses que tenen més números són les de Manlleu i Navarcles. D'aquí pocs dies ho tindré més clar. De totes formes, caldrà entrenar-se una mica més si volem deixar enrere el mal regust de boca de Mollerussa. Apa, bona nit.

2 comentaris:

  1. No parles de la mitja d'Igualada, els veïns ignorats.

    ResponElimina
  2. Mariano, doncs no, no en parlo però sé que també es fa aquest mes (han canviat de data respecte edicions passades). En aquest tipus d'entrades més aviat parlo de les curses que més m'han cridat l'atenció, en el ben entès que no les faré totes, ni molt menys, bé per coincidència de data, bé perquè tampoc vull fer-ne una cada cap de setmana (ja saps que amb dues faig).
    I d'aquesta mitja en concret, dir-te que no m'ha cridat mai l'atenció perquè parlant amb uns i altres, i després de consultar alguna web, no crec que sigui del meu "estil". Fa un parell d'anys vaig fer la cursa dels 10 km. i no em va anar malament ... però això eren altres temps.
    Que potser la faràs tu, la mitja?
    Salutacions ben cordials.

    ResponElimina