dimarts, 29 de desembre del 2009

Premi per a Marathon Man: innocentada!!

Després d'uns dies ruminat quina innocentada publicar al blog i de no ser beneït per una intuïció "divina", o de no tenir els coneixements i eines per fer fer-la possible (per exemple, una portada de diari convenientment retocada), vaig estar a punt de deixar-ho estar. Al cap i a la fi, i pel que he llegit en diferents mitjans, sembla ser que les notícies falses a mode d'innocentades van de baixa i de fet, ahir vaig llegir les portades d'alguns diaris (en paper) i no vaig saber veure'n cap, la qual cosa indicaria que, o bé realment no en publicaren o jo sóc tan passerell que em crec tot. Però com "quién la sigue la consigue" al final em va venir la idea de publicar l'escrit d'ahir sobre els "Premis Bitácoras 2009" i que feia temps que estava disponible l'opció per fer les vostres votacions. Ara bé, ja m'agradaria que aquest blog hagués estat guardonat amb un dels seus premis, en qualsevol de les categories previstes. Però com és obvi, no ha estat realment així.

Si llegiu les bases del concurs, us adonareu d'alguns aspectes que ja feien sospitar i que us detallo tot seguit:
  • A principis de novembre es comunicava la llista dels blogs finalistes i per tant, no hagués tingut molt sentit que esperés tant de temps a fer pública la meva hipotètica elecció.
  • A mitjans del mateix mes va tenir lloc a Sevilla la cerimònia de lliurament de premis als blogs guanyadors, en el context de la celebració de l'anomenat "Evento Blog España". Com abans, no seria gaire lògic haver esperat un mes i mig a compartir amb vosaltres aquesta bona notícia. No ho creieu?
  • Dins les categories considerades, no n'hi havia cap al millor blog en llengua no castellana. En aquest sentit tinc molt clar que el fet d'escriure en català pot ser una barrera perquè el meu arribi a més gent, però no és aquesta una qüestió que em tregui la son.
  • I per últim, afegeixo que després de fer una ullada als blogs premiats i molts altres durant tot aquest temps que m'ha donat per aquesta experiència "blogaire", reconec que encara em queda molt a fer si vull que el meu tingui una mínima possibilitat de ser reconegut. Però bé, tampoc ho fem per això.
Tot plegat, que agraeixo els comentaris i altres missatges (de felicitació) que he rebut i espero que la gent "afectada" s'ho prengui com el que és, una petita broma innocent sense cap mala intenció al darrere. En aquests temps de crisi és bo agafar-se les coses amb un somriure i com es diu en aquest casos, "no em ric DE vosaltres sinó que ric AMB vosaltres", que és molt diferent.

8 comentaris:

  1. OoooooOooOoohhh! La veritat és que me'n vaig alegrar molt, ahir, quan ho vaig llegir i m'esperava a felicitar-te perquè volia aprofitar per desitjar-te un molt bon any nou. Vaja, vaja... ens has futut el pèl de molt bona manera! S'ha de reconèixer que aquesta innocentada ha estat molt treballada.

    Re, que com que és Nadal i ens has fet riure: molt bon any nou (que ja serà 10!).

    Fins aviat!

    ResponElimina
  2. Hola Irene, moltes mercès per tenir la intenció de felicitar-me (que és el que importa, com es diu en aquests casos). A la vegada, jo també aprofito l'avinentesa per desitjar-te un bon fi d'any i una encara millor entrada al 2010.

    Per cert, aquests darrers dies nadalencs he estat per les terres de Ponent i de tant torró que he ingerit, ara he de pagar la penitència amb sessió doble de sortir a córrer. El món és molt injust: menjo un tros de torró i ho he de purgar amb una hora de suor.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  3. jooops!

    de quatre potes hi he caigut!!!

    juuuuuuuuuuuuuuur!

    apa, salut!

    ResponElimina
  4. Bé, que resulti versemblant ja resulta un reconeixement a aquest blog. Al final, anéu a la Sant Sivestre de Berga? A Avinyó també en fan una, gairebé clandestina, perquè he trobat molt poca publicitat. Jo vaig a Avinyó.

    ResponElimina
  5. Hola Hdf, tranquil que ahir jo també vaig caure de 8 potes en alguna que, tot sigui dit, semblava creïble. Si em prenc per una persona amb un cert nivell d'intel.ligència, això vindria a confirmar que avui dia, la barrera entre la realitat i la ficció és molt prima. Segur que de coses més estranyes hem vist i que han resultat ser verídiques.

    Salut i bona entrada al 2010.

    ResponElimina
  6. Hola Mariano, gràcies per la teva opinió sobre si pot ser versemblant (o no). M'ho prenc com un "cumplido" (ara no em ve la paraula en català). Sobre la cursa de Sant Silvestre, al final faré la de Berga (demà tinc previst publicar-ne un escrit), aprofitant que el cap d'any hi seré. No tenia ni idea de la d'Avinyó i no he vist res d'informació enlloc. Tens alguna font o web on consultar? Més que res per afegir-la a la meva taula de curses al Bages.

    Gràcies per endavant i bona entrada al 2010.

    Salut.

    ResponElimina
  7. Ja t'he dit que és gairebé clandestina. Jo m'he assabentat perquè un dels organitzadors és amic d'un company de feina amb el que ens apuntem a moltes curses. A la WEB, només he trobat aquesta informació: http://avinyo.cat/actualitat/index_html/CURSA-DE-SANT-SILVESTRE

    ResponElimina
  8. Hola Mariano, mercès per les molèsties. Deu ser la mateixa pàgina web que he trobat. No diu gaire cosa però "es lo que hay". De totes formes, me l'apunto perquè no se sap mai. Demà seré a Berga i com no compto que ens vegem, aprofito per desitjar-te un bo fi d'any i una encara millor entrada al 2010.
    Salutacions.

    ResponElimina