dimarts, 24 de desembre del 2013

Bon Nadal 2013!

Com ve sent tradició d'aquest bloc, i abans que l'altre Joan Carles -el monàrquic- em trepitgi l'exclusiva, us deixo el meu missatge de Nadal, tot i que seré breu perquè no em voldria repetir amb el que deia ara fa un any (aquí el podeu llegir). I és que malauradament en aquests dotze mesos passats no crec que la situació hagi variat gaire i m'agradaria dir que com a mínim, no ha empitjorat. Però o bé sóc un desconfiat de mena, o bé un realista convençut -ergo, un pessimista- atès que si faig una ullada al meu voltant i m'hi fixo una mica per sobre en els mitjans de comunicació, tinc la sensació que continuem igual, de fotuts. Malgrat els missatges d'optimisme que des de La Moncloa es llancen, potser al buit, i que pronostiquen una millora general de la situació per al 2014, aquesta no la veig per enlloc. Arribat a aquest punt de "frikisme", no sé si tenir més fe en qui ens governen o en el vident Sandro Rey: els primers te la foten i a més et fan passar per caixa per tot mentre que el segon ja saps que també ho fa però només pagues si el truques. I com a mínim te'n fots d'ell quan el veus als programes de zapping.

Així que per no fer-me pesat us deixo la foto del primer pessebre que hem muntat a casa i amb el toc personal del veritable rei de la casa, l'Stanis. Hi ha posat més personatges dels que la tradició diu que eren a Betlem com el Bob Esponja, Dora la Exploradora, l'abella Maya, el Pocoyo, la Pepa Pig, algun que altre cotxe dels Hot Wheels i fins i tot, al fons, una ambulància del SEM, no sigui que algun personatge prengui mal i se l'hagi de portar a urgències. I per descomptat, no han de faltar les sabatilles de córrer, companyes inseparables dels darrers anys.


Per cert, en la mesura de les vostres possibilitats, feu cas d'aquest missatge: sigueu feliços i penseu que la felicitat no ve tant pels diners i tot el que poguem comprar amb aquests, sinó per la simplicitat amb què ens hauríem de prendre la vida; dit en altres paraules: no és més feliç qui més té sinó qui menys se la complica. Per cert, d'aquí uns dies, darrera cursa de l'any: la Sant Silvestre d'Avinyó.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada