dimecres, 28 de setembre del 2011

Octubre: potser tres curses?

Després de dos caps de setmana sense cap cursa -allò que vaig dir del reset- aquest proper toca de nou posar-se les piles i encetarem el mes d'octubre, el qual es presenta molt interessant pel que fa a les opcions de fer una bona tria. És més, com aquest mes té cinc caps de setmana, m'estic rumaint si participar en una tercera cursa, enlloc de les dues habituals, tot i que hores d'ara no n'estic gaire convençut i dependrà de com em trobi després de les dues primeres que hagi fet que, ja dic a l'avançada, estan més que decidides. Així, després d'aquest breu període de "sequera", aquí us ofereixo el llistat de les curses que faré i/o que més m'han cridat l'atenció, tot i que com la lògica s'ha d'imposar, algunes no entren en els meus plans, bé sigui per coincidència en dates, bé perquè mantinc el meu objectiu de no córrer cada cap de setmana per no "cremar-me" abans d'hora. Com és habitual en aquest tipus d'entrades, us presento les curses presento en tres categories:
  • Curses que faré: el diumenge 2 ens anem a Linyola fer la 3ª edició de la seva Cursa del Cargol (10 km.). Es tracta d'una cursa que ja la tenia controlada de fa dos anys i que el passat no es va fer (en desconec el motiu). Respon molt bé al meu tipus de cursa preferit, en un entorn rural, sense gaire gentada, més o menys barata (10€ amb xip) i d'un perfil bastant suau (a priori). Després, per al diumenge 16 ja estic inscrit a la 24ª Mitja Marató de Mollerussa; ja la vaig fer l'any passat i confesso que li tinc ganes perquè em voldria treure l'espina clavada doncs no em va sortir una cursa gens bona (qüestió d'una lesió). És barata (14€ amb xip), bastant planera i això sí, absteniu-vos d'anar-hi si no voleu córrer per asfalt ja que aquest ferm hi és present en tot el recorregut.
  • Curses que em rumiaré: n'incloc una per al darrer cap de setmana, la del Pont de Vilomara i Rocafort. És de 10 km. i confesso que tot i la seva relativa joventut i que ha pujat com l'escuma als darrers anys, no m'acaba de fer gaire el pes. No em feu dir el motiu perquè no sabria què dir-vos. Potser ja d'entrada -quan vaig començar a fer curses- no em va atreure i potser ja va sent hora que m'hi deixi caure. No és de les barates (12€) però crec que si se segueix la tendència d'altres edicions, s'acabarà per omplir.

  • Curses que no faré: incloc la Cursa de la Penya Blaugrana de Santpedor (10 km.). És molt a prop de casa però ja la vaig córrer fa dos anys i no em va acabar de convéncer. A més, tampoc és de les curses barates (12€) i, sobretot, l'endemà correré a Linyola. Per al diumenge 9 hi ha la Cursa del Torró d'Agramunt que ja he feta dos cops i per tant, enguany no tocarà, tot i que no s'ha de descartar acostar-m'hi perquè es fa també la Fira del Torró. I per al diumenge 23 hi hauria la Cursa urbana de Manresa (10 km.) que és coneguda per ser molt ràpida (l'any passat en José Ríos va fer rècord baixant dels 30'). Tampoc és de els barates (12€) i havent-la fet dos cops, no em ve de gust córrer per uns carrers que ja tinc més que trepitjats.

2 comentaris:

  1. Bona selecció, com sempre. Algunes les he mirades, però diferents compromisos m'han fet decidir per alguna altra. La mitja de Mollerussa em feia gràcia, però crec que em decantaré per la de Castelldefels, una setmana després i que cau més a prop (més gent, però què hi farem!)
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Ainsss, sempre amb una excusa o altra. La mitja de Mollerussa és bastant planera però la segona meitat té una certa tendència de pujada (tampoc gaire, no ens enganyem). Així que si busques marca, potser la de Castelldefels és una millor opció. A més, és clar, que et cau més a prop de casa i això sempre s'ha de tenir en compte.

    Ara, he vist els preus de la Web i no és gens barata!! Ni tan sols la cursa dels 10 km.

    Seguim en contacte i una altra per tu.

    JC

    ResponElimina