diumenge, 25 de novembre del 2012

Desembre: una o tres curses?

Aviat entrarem a la darrera setmana de novembre i com aquest mes ja he fet dues curses tinc clar que  no en faré una tercera sinó que em dedicaré a descansar i entrenar el mínim possible fins que iniciem el desembre. I com bé diu el títol d'aquesta entrada, confesso que no ho tinc gaire clar si considerem que  hi ha cinc caps de setmana, tot i que per motius familiars el primer no estaré disponible per a cap cursa. A més, no voldria plantejar-me'n més de dues però el fet que el mes acabi amb les tradicionals curses de Sant Silvestre fa que ara mateix estigui força dubtós. Al final, i com sempre, en algun cas concret acabaré decidint-me sobre la marxa. Així doncs, feta aquesta breu introducció, us detallo tot seguit la meva tria de curses que m'han semblat més interessants i avançant que, hores d'ara, en tinc decidida tan sols una. Anem a pams:
  • Cursa que faré: com altres cops ho dic en singular perquè tinc la intenció de fer la quarta edició de la Cursa del Gall, a Sant Fruitós de Bages, tornant-hi després de l'experiència del 2009. Ara bé, d'ençà aleshores les coses han canviat perquè la cursa és més llarga, dura i jo estic en més baixa forma (no cal recordar-ho). Tot i això, aquesta s'ajusta al perfil de les que estic buscant darrerament quant a distància, perfil, preu, proximitat, etc. Per tant, si no hi ha res, el 16 de desembre allà hi seré.
  • Curses que em rumiaré: òbviament en aquest grup n'incloc unes quantes. En primer lloc, tenim dues proves del circuit ARCS - Anbaso, la d'Aguilar de Segarra (9 de desembre) i Callús (23). De les cinc proves que agrupa -una més que l'any passat- conec les de Rajadell i Suria i per les semblances que tenen totes, crec que ara no s'ajusten gaire a les meves preferències. El que passa és que no em desagradaria fer-ne alguna (no pas les dues) i potser per calendari em va millor la d'Aguilar. Però no ho tinc gens clar. I així d'indecís també estic en relació a la possibilitat de cloure l'any amb una Sant Silvestre; no estaria malament repetir la cursa d'Avinyó perquè és una molt bona opció (per distància, perfil, preu i horari) però després de dos anys seguits participant-hi potser fora bo ampliar-ne el ventall. Prop d'aquesta vila, a Sallent, en fan una altra però la informació disponible és ben escassa i no m'acaba de fer el pes i potser hi ha també altres opcions (Manresa, Cervera ...) però a cinc setmanes vista no estan confirmades.
  • Curses que descarto: en aquest apartat n'incloc tres, totes desconegudes. En primer lloc, per al primer cap de setmana podríeu escollir entre la Cursa del Farell (13,2 km) i la Bell Race de Cabrianes (a Sallent) (10 km). De la primera només n'he sentit a parlar molt bé i ja l'any passat li vaig posar l'ull a sobre, així que espero poder participar-hi el vinent si el cos i el calendari em deixen. De la segona ja vaig comentar no fa gaire que havia canviat de lloc (abans es feia a Navarcles) i que s'ha integrat també en l'anomenat Campionat Maqui de Curses de Muntanya (amb Olvan i L'Espunyola). No em faria res participar novament (per perfil i distància) però a part que aquell diumenge no estaré disponible, no crec que ho fes tampoc perquè la trobo un pèl cara (jo pagaria 16€). I si seguiu aquest bloc ja sabeu què en penso del tema dels preus. I per acabar, la tercera prova en què m'he fixat és la Cursa de Muntanya de Terrassa (10 km) que es farà el diumenge 16. Té molt bona pinta però aquell dia se suposa que estaré fent una altra cursa. Ho haurem de deixar per a una altra ocasió.
I ja posats a recordar antigues "gestes", aquí us deixo els enllaços a les curses que he citat i en què ja hi participat, per si us ve de gust fer-hi una ullada.
Per cert, aquí matí he anat a trotar una estona i després a votar. I vosaltres, ja ho heu fet?







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada