dilluns, 24 de febrer del 2014

Març: cap dubte per triar

Deixarem aviat el mes més curt de l'any i encetarem un març amb cincs caps de setmana i per tant, amb un ventall més gran de possibles curses a triar i com veureu tot seguit a la taula, us en detallo set, amb l'esperança que n'acabaré fent dues. I de nou, aquest març ens ofereix -per aquells que ho busquin- la possibilitat de córrer sense haver de gratar-nos gaire la butxaca. I és que fins allà on el calendari em deixi, continuaré prioritzant les curses properes a casa, de muntanya, de mitja distància, gratuïtes o molt barates (no "molt gratuïtes" com se'm va escapar ahir en un àpat familiar, entre calçot i calçot). De les proves que detallo en conec tres, dues per haver-hi participat no fa gaire temps (la Transèquia i la Punk Trail de Sallent), i una tercera -la cursa de muntanya de Manresa- que sense haver-la fet crec que el recorregut és molt semblant al de la passada Punk Trail de Manresa, a més d'haver trepitjat aquesta zona uns quants cops, sigui en BTT o corrent pel meu compte. De totes formes, la de Sallent -considerada la "mare" de les Punk Trails per haver estat la primera, l'any 2012- és possible que sigui diferent quant als recorreguts i de moment, les distàncies i desnivells es desconeixen (potser serà una sorpresa fins el darrer moment), mentre que la Transèquia no és una cursa strictu sensu sinó que dóna l'opció de seguir-ne el recorregut caminant, corrent o en BTT (en aquest darrer cas amb tres distàncies a escollir). De fet, a aquesta ja fa temps que estic inscrit (algun ocellet em va dir que vaig ser el primer en la modalitat de córrer) perquè potser abans que participi en una cursa de muntanya que rondi els 20 km. (o més) fora bo que faci aquesta distància en pla per veure com em sento, atès que fa molt de temps que no la supero (ens hauríem de remuntar a quan encara feia mitges maratons).

De la resta de curses que incloc a la taula les úniques de les quals no en tinc cap referència són la dels Gitanos, a Taradell, i la de Berga, tot i que en aquest cas diria que se sembla bastant a una que vaig fer l'abril del 2010, en la que devia ser una de les meves primeres i anecdòtiques incursions al món de les curses de muntanya (crec que ara ho faria una mica millor, la qual cosa no és indicatiu de res perquè comparant-ho amb aquesta prova el més fàcil és millorar i no pas empitjorar). Tot plegat, no me'n vaig més per les branques i aquí us deixo la relació de curses per al març, amb el convenciment que en alguna o altra acabaré trobant-me col·legues i coneguts.


Per cert, i ja que surten esmentades, aquí us deixo els enllaços a les meves participacions passades en algunes d'aquestes curses:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada