dissabte, 21 de març del 2009

Inauguració del blog

Hola a tothom,
Inauguro aquest blog amb data del dissabte, 21 de març del 2009. De fet, ja feia un temps que em rondava pel cap fer una cosa d'aquest estil, sobretot d'ençà que vaig començar a prendre'm això de les curses amb una certa serietat. Podríem dir que és com si fos un registre de les que he fet i la previsió de les que penso fer, amb els temps aconseguits, impressions personals, etc. No té cap altra finalitat que aquesta, en consonància amb les meves modestes possibilitats en el món de les curses populars; només busco passar-m'ho bé, no cansar-me més de l'estrictament necessari i acabar la cursa amb un temps digne i sense que hagi d'arribar a la meta traient la llengua i esbufegant.

Penseu, d'altra banda, que sóc bastant "neòfit" en això de les noves tecnologies, blog i Webs, etc. Per tant, demanaria una mica de comprensió inicial si aquest blog que tot just acaba de ser inaugurat, és una mica "pobre" de contingut, "apagat" en el format, etc. Tinc l'esperança que amb el temps millori o si més no, aquesta és la meva intenció.

Si voleu veure una mica d'informació de la pel.lícula que dóna nom al bloc, cliqueu en aquest parell d'enllaços (1 i 2).

Fins ara.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada