dilluns, 30 de març del 2009

Pròximes curses previstes

Després de la cursa de Torà no he fet la inscripció per a cap més ja que aquest mes d'abril tenim pel mig la Setmana Santa. Tot i així, la meva previsió de curses per els dos propers mesos és la següent:

- Diumenge 19 d'abril: 10 km de la ciutat de Girona.
- Diumenge, 26 d'abril: 1/2 marató "Ciutat de Lleida".
- Diumenge, 10 de maig: Quart (o mitja) de marató "Ciutat de Tàrrega".
- Diumenge, 17 de maig: "Cursa del Corriol" (Solsona).

També m'atreu la idea de córrer la 1/2 marató de Tossa de Mar (19 d'abril) o la Cursa Memorial Pep Estrada Gironella-Casserres-Gironella (26 d'abril). Però les dates coincideixen amb algunes curses anteriors i evidentment, no puc (ni vull) fer totes les curses possibles. No estic tant en forma com per córrer cada diumenge i tampoc tinc el do diví de la ubiqüitat. També m'han proposat de fer la V Vallhonesta (26 d'abril) que té el gran avantatge que es fa a Sant Vicenç de Castellet, al costat de Manresa. Tot plegat és per rumiar-s'ho i escollir les més òptimes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada