dilluns, 23 de març del 2009

Anem cap a l'Anoia (2)

Aquesta cursa no estava programada com les anteriors però en tractar-se d'una cursa de 10 km. tots urbans i a prop de Manresa, em vaig animar i a darrera hora m'hi vaig inscriure. Així, la "Setena edició 10 kms. Ciutat d'Igualada" ha entrat a formar part del meu petit -fins ara- historial. No vaig gosar de fer la mitja marató perquè la meva previsió és fer-ne una cada mes i mig o dos mesos aproximadament. Per tant la següent tocaria passada la Setmana Santa (estic pensant en fer la de Balàfia-Lleida). Tampoc em vull "cremar" abans d'hora.

En aquesta vaig provar per primera vegada un cronòmetre i pulsòmetre que em van ajudar en part a dosificar el meu esforç. Fins el 7,5 km. he anat a un ritme d'entre 4':05" i 4':10", amb la qual cosa m'hauria assegurat una marca inferior als 42', que era el meu objectiu inicial. Després he tingut una petita davallada i al final he pogut recuperar-me. Ara bé, en els darrers 200 m. m'he recordat dels familiars dels organitzadors de la cursa perquè l'arribada estava més lluny del que semblava, un cop vist des de lluny l'arc de la meta. Es veu que com es feien simultàniament les dues curses, l'arribada no era al mateix punt i nosaltres hem hagut d'entrar a l'estadi i recórrer mitja pista. Tot plegat, que he fet 41':57" d'acord amb el meu cronòmetre, encara que el temps real que surt a la classificació és de 42':17" (busque-me al lloc 73). És estrany perquè he comprovat el funcionament del meu cronòmetre i sembla que marca el temps que ha de marcar. Tant se val, crec que he corregut força bé i n'he sortit força satisfet.

Per cert, estic gratament sorprès de com se'ls gasten aquests d'Igualada. El regal no incloïa una típica samarreta tècnica sinó una motxilla força bona i maca, amb les provisions a dins.

Com no tinc fotògraf oficial que "immortalitzi" les meves curses, m'he de refiar d'algun altre que pengi les seves fotos a Internet. Aquí em teniu, darrera d'aquests tres corredors, amb el dorsal 1127. A veure si de cara a les properes curses convenço a algú per a què em tregui una foto de tant en tant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada