dilluns, 23 de març del 2009

Ara toca anar cap a terres gironines

La cinquena cursa tocava ara a Banyoles, en concret una altra mitja marató. Després de la positiva experiència de Sitges, vaig voler provar-me de nou en aquesta distància que considero és la màxima que puc córrer i acabar amb una certa "dignitat". Per tant, descarto -si més no de moment i ni m'ho plantejo- fer una marató. I pel que fa a la cursa, també són ganes llevar-se d'hora per anar des de Manresa a la capital del Pla de l'Estany només per córrer. És ben bé que sembla que m'hi estigui enganxant. A veure quan em durà aquesta dèria.

Pel que fa a la cursa, dir que vaig millorar la marca de Sitges fent un temps real de 1:37:55 i baixant gairebé 3 minuts. Com no tinc cap més referència, no sé si això és molt o poc ja que suposa baixar en 8 segons per quilòmetre l'anterior temps. Però si més no vaig complir amb el meu objectiu de millorar la marca, sense cap més aspiració. De totes formes, aquesta millora va fer que durant la cursa tingués algun moment un pèl "crític", a diferència de Sitges (p. ex. entre el 12 km i 14 km). També és cert que durant els primers 10 km. duia un ritme inferior als 4':20"-4':30" que, òbviament, no vaig poder aguantar després. Al final, a partir del 19 km. i esperonat per veure ja el tram final de la cursa, vaig aconseguir millorar els darrers temps parcials.

Com altres vegades, crec que l'organització va ser molt bona, amb tots els serveis concentrats a la seu del Club Natació Banyoles. Per la seva banda, el recorregut va ser força agradable, sobretot la part més rural (Porqueres i Camós) però no tant, al meu parer, el recorregut per la ciutat de Banyoles (repetir dues vegades la volta a l'estany em va semblar un pèl exagerat).

Finalment, i com a anècdota, confesso que esperava creuar la meta esperonat per la Sílvia, la Carme i l'Amalio però ... no va ser així. Es veu que van arribar més tard del que havien previst perquè es van entretenir esmorzant en una cafeteria de l'Eix transversal. Ni foto d'arribada, ni ànims, res de res! Menys mal que l'speaker de la cursa va tenir el detall d'anomenar el meu nom en creuar la meta.

Si voleu veure el recorregut de la cursa, cliqueu a la icona d'aquest programa (mapmyrun) i el podreu visionar tant en format de mapa com d'imatge satèl.lit:

View Interactive Map on MapMyRun.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada