dissabte, 21 de març del 2009

La primera cursa. El preu de la inexperiència

Anem a fer una mica de història. Ja us aviso, però, que serà molt breu perquè el meu historial de curses "oficials" és, hores d'ara, molt curt. Això sí, espero que amb el temps s'ampliï. Doncs bé, després de començar a córrer amb una certa regularitat a partir de la primavera del 2006 pels camins del Poal, Juncadella, etc. (voltants de Manresa) vaig decidir de fer una cursa per provar-me a mi mateix i veure com estava de forma. I és clar, la primera havia de ser a la meva ciutat, els "Quarts 10 km. urbans de Manresa" el 28 d'octubre del 2007.

Doncs bé, fixeu-vos com era de passerell i inexpert aleshores que en recollir el dorsal, òbviament em van donar també el sobre amb el xip, i creieu-me si us dic que en aquell moment no vaig saber què era ni per a què servia. Així que me'l vaig ficar a la butxaca com si res amb la intenció de tornar-lo després. I ja us podeu imaginar què va passar en creuar la meta ... Doncs que el xip no va marcar el meu temps de cursa i no vaig sortir a la classificació final. Després ja vaig saber la funció d'aquest aparatet i us ben asseguro que d'ençà aleshores me'l lligo ben fort a la sabatilla.

Tant se val, va ser la meva primera cursa i la veritat és que vaig córrer com mai ho havia fet, marcant un temps oficial de 42':30"; i si us demaneu perquè n'estic tan segur és perquè en arribar a la meta (a la plaça de Crist Rei) hi havia un rellotge digital amb el cronòmetre funcionant. I també perquè recordo perfectament que als darrers metres em va passar un noi amb una samarreta del Club Atlètic Berga. Tot plegat, que hauria de sortir al lloc núm. 167. De totes formes, el meu temps real va ser menor (calculo que aproximadament 1/2 minut menys) perquè com estava situat pel mig de la cua de gent esperant passar per l'arc de la sortida, vam ser molts els que devíem trigar aquests segons de més en traspassar-lo.

A qui no s'ho acabi de creure me la bufa! Seria molt estúpid explicar una "trola" com aquesta quan això jugaria en contra meva per haver confessat la meva inexperiència total en aquesta primera cursa. Si voleu consultar la classificació final aquí teniu l'enllaç. I si voleu veure el recorregut de la cursa, cliqueu a la icona d'aquest programa (mapmyrun) i el podreu visionar tant en format de mapa com d'imatge satèl.lit:


View Interactive Map on MapMyRun.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada