dijous, 24 de juny del 2010

Propera cursa: de què vas?

Si em demaneu per la meva pròxima cursa segurament aquesta serà la meva resposta, i això que no m'acostumo a tallar gaire i potser en un altre context us respondria allò una mica més contundent de "Ni pu... idea". Si mireu l'escrit que vaig fer a finals de maig sobre la previsió de curses per aquest mes, us comentava la possibilitat de fer la 3ª Cursa de la Campana de Vacarisses (una de muntanya de 13,5 km.). Doncs bé, les inscripcions ja estan tancades perquè s'ha arribat al màxim establert -de 400 participants- i la Web de l'organització ja anuncia que no donaran més dorsals el mateix dia de la cursa. La veritat és que a diferència d'altres vegades, en aquesta no és que hagi tingut molta pressa per fer la inscripció, doncs tampoc és que em convencés gaire. Així, l'haurem de deixar per a una altra ocasió, convençut que les edicions aniran a més; si en aquesta han omplert abans d'hora, és d'esperar que en el futur el seu èxit estigui assegurat.

Poc després d'haver fet l'escrit vaig veure que per aquest cap de setmana hi ha dues curses prou interessants que se'm van passar per alt: una coneguda i l'altra no. La primera és el 3r Cros de Callús, que ja vaig fer l'any passat. Tot i que ja fa temps que no recorro la zona en BTT l'itinerari és el mateix, 10 quilòmetres que no són plans però tampoc gaire durs. D'aquesta en guardo un bon record perquè em va sortir una bona cursa sense haver fet un temps fantàstic. Enguany l'han avançada (abans era el primer cap de setmana de juliol) i pel que sembla és per fer-la coincidir amb la festa major de la vila. Ja m'imagino els callusencs que vulguin participar-hi anar al ball la nit del dissabte i poques hores després (o minuts!) purgar els excessos etílics. La segona opció és la Cursa d'estiu de Bagà, de 12,5 km. i que sense conèixer el recorregut em sembla que és més dura que l'anterior; tingueu present que és una cursa veterana doncs aquesta serà la seva 21ª edició. L'any passat ja vaig ser en aquesta vila de l'Alt Berguedà però amb motiu de la seva Cursa Popular, i que no em va anar gaire més perquè encara recordo la pallissa del dia abans amb BTT per la zona del Pedraforca.

Tot plegat, que hi ha bastants números perquè aquest cap de setmana descansi de nou. De fet, he de dir que el tendó de la meva cama dreta m'ho està demanant a crits perquè d'ençà uns dies no acaba de funcionar com ho hauria de fer. Ja veieu ... fa uns mesos el genoll esquerre i ara el tendó dret. Qui no té un all té una ceba. Ja m'ho vaig notar a la darrera cursa (a Bell-lloc d'Urgell) però no tant mentre corria sinó abans i després. No compto que sigui res de greu (toco fusta) però és preferible perdre's una de tantes curses que no empitjorar la situació. Ja tinc una edat com per no fer bajanades. De totes formes, si he d'escollir una de les dues, la de Callús és la que tindria més números. I així, com qui no vol la cosa, ens plantarem al juliol i per tant, un mes en què l'activitat de curses es redueix, tant per la calor com perquè en el meu cas particular s'acosta un esdeveniment que fa canviar la vida de qualsevol. Esteu al cas i ho sabreu!

Per cert, faci el que faci serà sol. Un altre cop estaré orfe perquè els altres membres del Team estan d'expedició muntanyenca, i no a qualsevol cim sinó que ni més ni menys al Montblanc. Si ja pateix problemes d'excés de gent i de pèrdua de la capa de neu pels efectes del canvi climàtic, molt em temo que després que hagin deixat la seva petjada, ja no serà el mateix.

Per acabar, potser us interessa llegir aquesta altra entrada:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada