dijous, 13 de gener del 2011

Cursa Jove Mar i Murtra de Blanes

Fa uns dies vaig rebre un missatge electrònic de part de l'organització de la cursa Mar i Murtra de Blanes perquè fes difusió de la seva II Cursa Jove. Suposo que no cal que es faci de la cursa per a la gent més "granadeta" perquè amb la 23ª edició que en farà aquest proper diumenge, es pot dir que ja s'ha més que consolidat en el calendari català de les curses populars. Doncs bé, com estic molt agraït a la gent de Blanes per la molt bona experiència que vaig tenir l'any passat, aquí us deixo l'enllaç del vídeo promocional que han adjuntat al missatge. Si encara us interessés participar-hi, us la recomano perquè com es diu a la presentació, és una bona opció com a entrenament de cara a una possible futura marató (potser es refereixen a Barcelona?), és de 20 km. bona part dels quals per camins, no és plana del tot però tampoc molt exigent i m'atreviria a dir que l'ambient és molt "popular", malgrat que tampoc us arreplegaríeu quatre gats. Penseu que el límit màxim de les inscripcions és de 1.200 i si no s'hi arribés no crec que en faltessin gaires. A més, i cosa molt interessant, us hi podeu apuntar el mateix dia i a un preu força raonable (15€).

De totes formes, una petita apreciació. Mentre el web diu que la cursa jove és per si es té entre 10 i 16 anys, al tríptic es rebaixa l'edat fins els 9 anys. I no us penseu que és aquesta una cursa de pa sucat amb oli ja que la seva distància és de 4 km. Estic convençut que molts pares i mares no aguantarien més enllà del tret de sortida, abans que traguessin la llengua. Des d'aquest modest bloc, doncs, aporto el meu petit granet de sorra a la promoció de la cursa, que bé s'ho mereix. Espero i desitjo que els vagi molt bé. Si d'aquí uns quants anys el meu fill em segueix la beta ja podeu donar per fet que l'inscriuré. I vés a saber si seré jo qui aleshores no el podrà atrapar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada