dissabte, 24 de desembre del 2011

Bon Nadal!

Aquesta entrada podria ser perfectament la mateixa que la de fa un any (aquí us l'enllaço). Per tant, per no fer-me repetitiu m'estalviaré la "xerrameca" i si us ve de gust la podeu llegir, tot i que tampoc és que sigui cap cosa de l'altre món. Però com diuen en castellà, "lo bueno, si breve, dos veces bueno". No sé si la foto que acompanya la meva felicitació personal és bona o no però si més no té aquesta intenció que, sigui dit de passada, tampoc és gaire diferent a la del nadal passat. Però encara rai que m'he pres la molèstia de fer-la i oferir-vos-la; hi podeu veure els dos parells de sabatilles que utilitzo per córrer, un Pare Noel, un Santa Claus, els Tres Reis de l'Orient, un "mini"-tió (n'hi ha per a tots els gustos) i al darrera, una foto de l'autèntic rei de la casa: l'Stanis

Bé, em deixo de paraules buides i això sí, us repetiré literalment la part final de l'entrada ja que crec que el seu contingut s'ha de subscriure sempre. Deia el següent: "Només us demanaria un favor: que hi torneu sans i estalvis per continuar llegint el bloc i jo em comprometo a seguir omplint-lo de continguts (espero que interessants)." Això és el més important de tot i la resta ... collonades. Així doncs, Marathon man us desitja de tot cor un Bon Nadal i que passeu uns bons i de ben segur que merescuts, dies nadalencs.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada