dilluns, 20 d’abril del 2009

2n Cros de Sant Jordi (Navàs)

Vagi per endavant que jo no vaig córrer aquesta cursa sinó que simplement vaig anar a fer unes quantes fotos dels meus dos companys de "patiments" i de l'ambient general que s'hi respirava. Entre el fet que el seu recorregut no crec que fos el més idoni per als meus turmells i que l'endemà volia fer la de Girona, ja feia temps que vaig prendre la decisió de no afegir-m'hi. De nou, es va repetir en part la història de l'any passat quan la pluja amenaçava el desenvolupament de la cursa i, de fet, va ploure abans i això va fer que alguna tram del recorregut estigués molt enfangat i amb un cert risc per deixar-hi el cul a terra (p. ex. baixant des de la senyera).

Sobre els resultats finals, val a dir que el Frans (a l'esquerra va fer un temps més o menys esperat) mentre que el Xavi (a la dreta) en va registrar un que, reconec, em va sorprendre molt gratament (baixant dels 50'). Es veu que això d'entrenar amb nosaltres dos li deu anar bé. Felicitats a tots dos.

Per cert, finalment el transcurs de la cursa el temps va acompanyar perquè la pluja no va tornar a fer acte de presència i, fins i tot, va aparèixer el sol. En definitiva, una tarda de dissabte molt agradable i relaxada, sobretot si qui escriu això no va córrer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada